torstai 26. huhtikuuta 2018

Esittelyssä Hanna-Kaisa

Moi!

Olen Hanna-Kaisa Hakala. Minut tunnetaan nimellä Hantta. Ohjaan Kanavassa tällä hetkellä maanantaiaamuisin Lavista, muokkausta ja kehonhuoltoa. Olen ohjannut ryhmäliikuntatunteja vuodesta 2004 alkaen. Lajit ovat vaihdelleet matkan varrella moneen kertaan. Rankat ja intensiiviset tunnit ovat vaihtuneet lempeämpään liikuntaan ja tällä hetkellä ohjaankin pääosin pilatesta. Myös tanssilliset tunnit ovat aina olleet suosikkejani! Aikaisemmin ohjasin Kanavassa Zumbaa, joka on nyt vaihtunut suomalaiseen versioon Lavikseen. 




Olen opiskellut paljon liikunta- ja terveysalaa. Olen suorittanut muun muassa liikunnan ammattitutkinnon ja personal trainer -tutkinnon. Vuonna 2012 valmistuin fysioterapeutiksi ja sen jälkeen olen opiskellut mm. Physiopilates-ohjaajaksi, vauvahieronnan ohjaajaksi ja käynyt lukuisilla kursseilla. Oman raskauden ja äitiyden myötä olen kiinnostunut yhä enemmän äitiysfysioterapiasta ja -liikunnasta ja aion kouluttautua lisää sillä saralla. 

Olen toiminut yksityisenä ammatinharjoittajana vuodesta 2013 alkaen, ohjaten erilaisia ryhmiä ja tehden henkilökohtaista valmennusta. Asun ja työskentelen pääosin Lempäälässä. Perheeseeni kuuluu aviomies ja 2-vuotias lapsi. Tällä hetkellä harratuksiini kuuluu lapsen kanssa liikkuminen ja sisustuslehtien lukeminen. Tulevaisuudessa aion palata nuoruuden harrastuksen ratsastuksen pariin.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!