maanantai 11. kesäkuuta 2018

Esittelyssä Johanna

Heippa, 


olen Johanna ja olen yksi Kanavan Yoga Flow -ohjaajista. Olen ollut Kanavan asiakkaana lähes sen perustamisesta asti ja alkuaikoina kävin paljon eri jumppatunneilla. Hurahdin joogaan heti kun tunti tuli ohjelmistoon ja eipä mennyt aikaakaan kun olin jo ohjaajakoulutuksessa. Olen toiminut ohjaajana nyt reilut 5 vuotta. 



Minut löytää kiertävänä ohjaajana sunnuntaiaamuista ja lisäksi toimin tarvittaessa tuuraajana Speco Hot Empowering ja Healing -tunneilla.

Olen koulutukseltani insinööri ja päivätyöni on Hämeen ammattikorkeakoulussa Hämeenlinnassa. Vapaa-ajalla minut löytää kuntosalilta oman treenin parista tai kotona joogailemasta.

Usein törmää joogaa koskeviin ennakkoluuloihin, kuten että jooga on tylsää hengittelyä jossa ei tehdä mitään, tai että pitäisi olla valmiiksi tosi notkea jotta voi osallistua. Onkin hienoa päästä rikkomaan tällaisia ennakkoasenteita ja sehän onnistuu yleensä joka kerta. ;) 



Joogassa on parhainta sen monipuolisuus, erilaisia muotoja on melkein loputtomiin. Jooga voi toimia esimerkiksi hikisenä treeninä, palauttavana kehonhuoltona kuntosalin vastapainona tai vaikkapa lyhyenä päivittäisenä rauhoittumishetkenä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!